Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2016 18:50 - плач на мъртвеца
Автор: debeloto Категория: Други   
Прочетен: 790 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Единственото, което остана с мен, са греховете. Всичко останало се превърна в прах, всичко из­чезна: ковчегът изгни, дрехите, в които ме бяха облекли - изтляха, червеи изядоха тялото ми. Костите ми почерняха и започнаха да се трошат и разпадат под тежестта на пръстта, но аз не усещам болка. Гледам на тялото си като на свалена дреха.

Ала
кой ще ме осво­боди от греховете ми, които превърнаха душата ми в жив мъртвец? Аз викам: "Помогнете ми, спасете ме, помолете се за мен, дайте като откуп за душата ми сълзи, пролети от вашето сърце", - ала никой не ме чува. Беззвучният глас на мъртвия не стига до слуха на живите.

За мен не са страшни дъждовете, наводняващи гроба ми, не са страшни змиите, живеещи в дупките наоколо; не са страшни червеите, полепнали по мен като листни въшки, които смучат сок от листата на дърветата. Тялото ми е взето от земята и беше предадено на земята, и сега самт се превръща в земя, но греховете ми земята не може да погълне...

 

Архим. Рафаил, На пути из времени в вечность. Воспоминания.

budiveren.com




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pravoslavie - за жалост, така е. Затова трябва да се каем докато сме живи и да се стремим да не грешим.
30.05.2016 20:05
И, ако можем с нещо да помогнем на мъртвите, това са нашите молитви и панихиди.
Бог да ни помилува и спаси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: debeloto
Категория: Новини
Прочетен: 454396
Постинги: 269
Коментари: 210
Гласове: 438
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031